V dnešním příspěvku pokračujeme s ukázkami prací osmáků, kteří vytvářeli velikonoční výzdobu krok za krokem, jako postup práce. Úkol zněl vybrat si nějakou pro ně zajímavou a schůdnou velikonoční výzdobu na zadaných stránkách internetu a podle tohoto návodu z internetu vytvořit vlastní dílka. Úkolem bylo nafotit také postup práce a veškeré pomůcky tak, abyste si i Vy mohli podobnou výzdobu udělat doma.
Žáci se inspirovali dílem současného belgického fotografa Jeana Francoise de Witte. Umělce, který si vtipně hraje se vším, co najde v kuchyni a vytváří neobvyklá kompoziční řešení. Naši žáci berou distanční výuku jako výzvu a hledají její jedinečnost. V prezenční formě výuky by bylo jen těžko možné vytvořit kompozice ze všeho, co se najde doma v kuchyňské skříňce a tak se nechte překvapit fantazií našich výtvarníků ......
V pátek 19. března se žáci naší školy zapojili do mezinárodně koordinované soutěže Matematický klokan. Pořadatelem soutěže je Jednota matematiků a fyziků ve spolupráci s Katedrou matematiky PdF UP a Katedrou algebry a geometrie PřF UP v Olomouci. Soutěžící řeší soubor úloh vybíráním z pěti možných řešení. Úlohy jsou rozděleny do tří skupin podle obtížnosti, za správnou odpověď lze získat 3, 4 nebo 5 bodů, za špatnou odpověď se vždy 1 bod ztrácí.
Online výuka je dlouhá, vytoužené světlo v tunelu zatím není pro 2.stupeň tak úplně v dohledu a my už vážně potřebujeme změnu!
Proto jsme se rozhodli tři předvelikonoční dny věnovat zábavnému učení a aktivitám, které by nás všechny – děti i učitele – trochu osvěžily a nabily energií do dalších dnů. Zajímá vás víc? Stojí to za to, čtěte a těšte se spolu s námi!
Ať se Vám to zdá nebo ne, Velikonoce se blíží, a proto bychom Vás rádi naladili na tyto jarní svátky a možná Vám i dali pár tipů, jak si zútulnit byt nebo dům.
Žáci osmé třídy měli ve výtvarné výchově za úkol vybrat si nějakou pro ně zajímavou a schůdnou velikonoční výzdobu na zadaných stránkách internetu a podle tohoto návodu z internetu vytvořit vlastní dílka. Úkolem bylo nafotit také postup práce a veškeré pomůcky tak, abyste si i Vy mohli podobnou výzdobu udělat doma. První vlaštovky už se nám sešly, a tak Vám s radostí představujeme první výtvory.
Krásné Velikonoce přeje 8.B
Davelská škola pokračuje v čerpání finančních prostředků formou navaujícího projektu Podpora a rozvoj žáků a učitelů Základní školy Davle III, který v rámci operačního programu Výzkum - vývoj - vzdělávání, spolufinancuje Evropská unie.
Pro roky 2020-2022 jsme získali částku 834 472 Kč. Mezi klíčové aktivity, které ze získaných zdrojů budeme financovat, patří činnost školního speciálního pedagoga, školního asistenta, podpora výuky formou tabletů a realizace oblíbených zájmových projektových dnů jak ve škole, tak formou zážitkové pedagogiky mimo školní budovu.
O realizaci konkrétních aktivit průběžně informujeme na webových stránkách naší školy.
Distanční výuka se neustále prodlužuje, a ať už jsme z 3.A nebo z 3.B, nemůžeme se už dočkat návratu do školních lavic. Občas se ale stane, že při učení v našich domovech zažijeme něco, co bychom za normálních okolností nejspíš ve škole nevyzkoušeli! Když jsme v prvouce probírali objem, hmotnost a další veličiny, neměli jsme doma k dispozici odměrné válce, skleněné kádinky ani laboratorní váhy, jako bychom mohli použít ve škole. Ale kuchyňské vybavení má doma každý… a když už odměřujeme v kuchyni, tak ať z toho má taky něco náš mlsný jazýček!