Od pondělí 8. 6. umožnilo Ministerstvo školství realizovat dobrovolnou docházku žáků II. stupně do školy. Po zvážení všech organizačních a provozních okolností spojených s pobytem žáků II. stupně ve škole zůstáváme až do konce tohoto školního roku v režimu distančního vzdělávání. Žáci budou ve spolupráci se svými třídními a odbornými učiteli pokračovat v zavedeném a fungujícím systému dálkového vzdělávání. Je v kompetenci jednotlivých třídních učitelů žáků II. stupně využít červnové dny k jednorázovému setkání s žáky ve škole, zejména z organizačních a socializačních důvodů (odevzdání učebnic, vyzvednutí pomůcek, předání vysvědčení apod.). O všech plánovaných aktivitách jednotlivých tříd budou rodiče informováni třídními učiteli svých dětí.
Výuka žáků I. stupně pokračuje v nastaveném režimu - viz. informace k 25. 5. 2020.
Kancelář školy je otevřena každý pracovní den od 8 do 12 hod, po dohodě i v jiné časy.
Děkujeme všem rodičům za spolupráci a přejeme vám i nám hodně energie do posledních školních týdnů.
I v době online výuky na dálku jsme se pokusili o společné dílo. Deváté ročníky dostaly hned na začátku karantény speciální úkol, který šel napříč několika předměty – českým jazykem (slohem, literaturou i mluvnicí), dějepisem a také předmětem svět v souvislostech a taky trochu napříč mediální a výtvarnou výchovou. Zadání znělo a cíl byl: vytvořte co nejzajímavější, jasnou, přesnou a zábavnou, ale informačně správnou a hodnotnou prezentaci/představení osoby, která se jmenuje Anna Franková a napsala knihu Deník Anny Frankové.
Od 25. 5. nám ve škole pracují dvě vzdělávací skupiny žáků. Po aktualizaci podmínek provozu těchto skupin ze strany Ministerstva školství je možné volná místa doplnit. Limit zůstává na 15 žácích ve skupině. Nabízíme tímto čtyři volná místa v jedné vzdělávací skupině. Tato místa lze využít jak pro dopolední docházku, tak pro pobyt ve školní družině. V případě zájmu o zařazení Vašeho dítěte do dobrovolné vzdělávací skupiny, kontaktujte prosím paní Chrastilovou na mailu Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
Zápis do školní družiny a do školní jídelny pro žáky budoucích 1. tříd proběhne v úterý 2. 6. 2020 pro děti s příjmením od A do L a ve čtvrtek 4. 6. 2020 pro děti s příjmením od M do Z.
Další termíny zápisů:
- pro žáky budoucích 2. tříd - 15. 6. 2020
- pro žáky budoucích 3. tříd - 16. 6. 2020
- doplňující - pro žáky budoucích 4. tříd – 17. 6. 2020
Přijetí žáků budoucích 4. tříd proběhne dle volné kapacity a kritérií, které určí ředitelka školy.
Zápis bude probíhat vždy od 16:00 do 18:00 ve školní družině. Doporučujeme pro rychlejší jednání přinést již vyplněné přihlášky, které je možné si stáhnout zde - přihláška školní jídelna a přihláška školní družina Vezměte si s sebou prosím také vlastní propisku.
Děkuji, vedoucí školní družiny Katarina Nožinová.
V dnešním příspěvku bychom vám rádi představili dvě skvělé práce na téma charakteristika mé oblíbené postavy. Žáci sedmých ročníků z hodin slohu znají princip psaní tohoto slohového útvaru a dostali tedy za úkol si jej prakticky zopakovat. Vybrali si svou nejoblíbenější postavu (filmovou, nebo knižní, nebo z pc hry atd.) a úkol zněl – napiš v textovém editoru na počítači charakteristiku, která bude mít 3 odstavce, každý odstavec alespoň 3 řádky (byl zadán i typ písma a velikost) a v prvním odstavci se dozvím, proč sis postavu vybral a kdo to je, ve druhém mi ji popíšeš, jak vypadá, a ve třetím si přečtu, jak se ta postava chová, jaké má vlastnosti a jak jedná. To jsou základní kritéria pro postup při psaní charakteristiky osoby.
V pondělí 25. 5. se nám do školy vrací dvě skupinky žáků prvního stupně, jejich rodiče využili možnosti dobrovolné docházky dětí do školy a školní družiny. Současně nám ve škole pokračuje výuka žáků devátých ročníků, kteří se věnují intenzivní přípravě na přijímací zkoušky.
Výuka všech ostatních žáků bude nadále probíhat distančním (dálkovým) způsobem, v přímé režii jednotlivých třídních a odborných učitelů. Veškeré organizační informace spojené s ukončením školního roku (vrácení učebnic, vyzvednutí pomůcek ze školy, předání vysvědčení ..) obdrží rodiče od třídních učitelů svých dětí.
Kancelář školy je otevřena každý den od 8 do 12 hod, po dohodě i v jiný termín. Poskytujeme provozní informace, vydáváme potvrzení na OČR, odpovídáme dotazy rodičů.
Přejeme všem hodně energie do posledních týdnů tohoto svérázného školního roku a děkujeme za spolupráci - vážíme si velkého nasazení všech rodičů !
Milí cyklotáborníci, vážení rodiče, moc nás to mrzí, ale vzhledem k nejisté situaci ohledně hygienické situace a možným komplikacím ohledně organizace tábora, jsme se rozhodly letošní cyklotábor zrušit. Věříme, že na nás nezanevřete a příští rok se s námi opět vydáte poznávat na kole krásy naší vlasti. Sledujte na podzim webovky školy, určitě se ozveme.
Tak zase za rok na kole AHOJ!!!!!! Maruška Rýdlová a Sváťa Chrastilová