V prosinci proběhlo na druhém stupni naší školy další téma v rámci výuky Mediální gramotnosti. Průřezově ve všech ročnících v rámci předmětů český jazyk a občanská výchova probraly naše vyučující zajímavé a nosné téma Typy médií.
Jak jsme slíbili, přinášíme zprávu o tom, jak dopadlo představení a veřejné vystoupení našich sedmáků ve 2.B, kde žáci vyšších ročníků (7A + 7B) představovali svou dlouhodobější práci na téma kramářské písně. Naši malí posluchači měli za úkol jednotlivé písně a zpracování zhodnotit jako porota a vybrat to nejlepší, které se líbilo a bylo nejvtipnější a nejnázornější. Výběr to opravdu nebyl lehký, doprovázela ho pak následná debata a diskuze mezi sedmáky a druháky!
Pro zvídavé žáky našich 8. a 9. tříd jsme připravili dopolední seminář o technologii trojrozměrného tisku. Seminář vedl pan Martin Jurů, který se jako počítačový specialista věnuje této oblasti jako svému velkému hobby. S nadšením tedy zasvětil naše žáky do tajů tisku z vlákna. Děti se seznámily s konceptem 3D tisku, typy tiskáren a vláken, vyzkoušely si modelování návrhu v aplikaci a vytiskly si svůj první 3D výtisk - klíčenku. Všechny tiskárny, se kterými jsme dnes pracovali, jsou české produkce. Firma 3D tiskárny PRUSA, jejímž zakladatelem a majitelem je šikovný český podnikatel Josef Průša, patří ke světové špičce. Druhý workshop na téma 3D tisk se bude konat v naší škole v příštím týdnu.
Ve třídě 3.B probíhalo mikulášské tvoření. Výsledek můžete vidět ve fotogalerii.
Vážení rodiče, školní družina informuje o zkrácení provozu. Děkujeme za pochopení a přejeme krásné prožití vánočních svátků a v novém roce hodně štěstí, zdraví a pohody. Vychovatelky a asistentky školní družiny.
Zveme Vás na koncert pěveckého sboru naší školy dne 19.12. od 17:00 v kostele ve Štěchovicích.
S radostí Vám oznamujeme, že už máme vítěze mezi vybranými nejlepším deseti motty = větami, které sepsali naši žáci napříč druhým stupněm a pak hlasovali a volili nejlepší jedno motto, které by nejlépe charakterizovalo společný objekt „křídla“. Všichni se zapojili a podíleli na jejich vzniku a teď se tedy mohly děti rozhodnout samy také v tom, které motto je nejvýstižnější, nejlépe vystihuje myšlenku, kterou křídla v dětech vzbudila …