ZÁKLADNÍ ŠKOLA DAVLE

UČÍME SE PRO ŽIVOT

Přihlášení

kralovstviDnes vám přinášíme postřehy samotných žáků a žákyň na to, jaké pro ně bylo představit svou dlouhodobou práci z literatury menším spolužákům ve třetích třídách a v jedné první třídě. Jak to vypadá, práce i dílo se podařilo, ale hlavně bavilo! Děti si nejen užily legraci, ale opravdu hodně nového se naučily a výrazně zapracovaly na svých skrytých dovednostech, rezervách a mnohdy i netušených schopnostech! Všichni byli skvělí a já jim moc děkuju! Čtěte dál, co kluci a holky sami napsali. -PCH-

REFLEXE – 6.B v 1.B

Dnes jsme prezentovali naše království v 1.B, cítila jsem se trochu nervózně, ale jinak to bylo super, bavilo mě to.👍

Pocity z dnešního prezentování v 1.B - bylo to super. Baví mě prezentovat. Chtěl bych ještě před nějakou třídou ještě prezentovat.

 

Při prezentování jsem se cítil bez stresu.

Při prezentaci království jsme mluvili pomalu a co nejvíce srozumitelně. Cítila jsem se dost nervózně, ale nakonec myslím si, že jsme to zvládli dobře.

U prvnáčkú to bylo moc stresující, když tam byla naše bývalá paní učitelka. Tak, jak jsme šli na to, tak jsem nejdřív hrál ten boj a ještě tam k tomu nebyla Monča, takže to stěžovalo situaci, a pak jako normálně jsem prezentoval vlajku i hymnu, potom mě to uklidnilo.

Jak jsem se cítila, když sme prezentovali v 1.B - bylo to lepší než ve 3. třídě. Děti dávaly větší pozor a ptali se na otázky. Byl tam lepší zvuk, takže všichni slyšeli, když jsme mluvili potichu. Po třeťácích to už bylo lepší prezentovat.

V 1.B. mi přišlo, že jsem se méně styděl než v 3 třídě. Mohl jsem do toho dát více emocí, ale jak se prvňáci smály, tak to moc nešlo.

Dneska jsem byli v 1.B prezentovat, bylo to takový divný, trochu mi trvalo než jsem si zvykl. Nakonec to ale bylo dobré.

Zde píšu informace  k prezentaci  království pohádek 🏛🏰. Já si myslím, že pro 1.B to bylo srozumitelné a mluvili jsme pomalu, jak jste nám řekla. Prvňáčkům se to moc líbilo a paní učitelce 1.B taky.

Cítil jsem, že ty děti moc nevnímaly. Jsem se sebou spokojen a trému jsem ani moc neměl.

Bylo to dobrý, trošku jsem se bál, všechno dopadlo dobře.

U prvňáků jsem se cítila víc sebevědomě, protože jsem věděla, že to umím. A u třeťáků jsem se víc bála, protože jsem to prezentovala před jinou třídou.

Píšu, jak jsem se cítil při prezentování u 1.B. Těšil jsem se na to být u 1.B. Moc mě to bavilo. Cítil jsem se moc dobře.

Bylo to dobrý a cítil jsem se mega libově. A celkem mě to bavilo. 

U prvňáčků se mi to moc líbilo a ráda bych si to zopakovala. Cítila jsem se víc v pořádku. Možná proto, že jsem v 1.B měla sestru, ale možná taky proto, že už jsem věděla, jak to říct.

Bylo to super, možná mě to víc bavilo, byly hodní, ke konci už je to asi moc nebavilo, ale to chápu, byla jsem míň nervózní než včera… takže vůbec. Děkuju za tuto příležitost. 

Bylo to moc hezké, děti byly nadšené a byly rády, moc mne to bavilo, bylo to takový uklidňující a vůbec jsem nebyla ve stresu, bylo to moc hezké. 

Bylo to v pohodě, jen by to chtělo více času, aspoň ty dvě hodiny, ale prezentování bylo dobré a už jsme měli rohy pro Býkoslava, ale museli jsme dělat nové dítě, takže trochu stresy, ale nakonec jsme to stihli, takže vše dobře dopadlo. 

 

 

REFLEXE 6.A v 3.B 

Jak jsem se cítil? Co jsem prožíval? A jaké to pro mě bylo?  J 

Zmatené, protože se třeťáčkama pracovat je náročné. Přijde mi, že jsem udělala z celé prezentace tak 40%. Ještě nevím, kde mi hlava stojí. Ale bylo to úžasné! Chci to zažít znovu. 

Byl jsem rád, že všichni pracovali a zapojovali se a že si v naší skupině nikdo nenadával. 

Ten čas byl dlouhý, na to jak dlouho jsme to dělali, Líbilo se mi to moc. Bavilo mě to. Dělala bych to furt, to království J! 

Pro mě to byla zábava, děti neměly moc otázek, ale to nevadí. Jsem rád, že jsme se na to připravovali, stálo to za to. Kdokoliv v týmu byl boží! Super aktivita. 

Bylo to super, trošku to byla práce, ale mega mě to bavilo, jak vyrábět, tak i prezentovat. Takovéto prezentace by se mi líbily i příští rok J. I prezentování bylo super. 3.B byla velmi příjemná, bili moc milí. 

Moc dobrý pocit. Bylo to v pohodě to představení. Mně se lépe mluvilo, když tam bylo ticho, takže fajn. Příprava – byla to zábava, kreslit, vytvářet. Jsem ráda za svojí skupinu. 

Odvážila jsem se mluvit nahlas před 3 učitelkama a spoustou dětí. Bavilo mě to, protože děti to bavilo a mě přišlo, že to není trapný. Zase jsem se posunula o level dál. 

Bylo to super, moc jsem si to užila. Mám radost, že tu dlouhou a skvělou práci někdo takhle dobře ocenil. A doufám, že si to obě strany užily. Bavilo mě komunikovat s nimi (3.B) a předvádět to představení. 

Bylo to dobrý! Já moc ráda prezentuju, ale u menších to bylo v pohodě. 

Království pohádek – od začátku jsem věděla, že bude krásný. Než jsme to nabarvili celé na zeleno, tak to bylo skvělé. Po nějaké době jsem zjistila, že bude jen horší, obzvlášť, když jsem zjistila, že to bude divadlo. Ale nakonec mám dobrý pocit!  

Díky tomu, jak jsme to předváděli, tak jsem se naučila trochu víc předvádět před lidma. Přišlo mi, že se hodně styděli. Nejdřív jsem z toho byla trošku ve stresu, ale pak mi došlo, že jsou vlastně mladší. 

Mám radost z toho, že tu práci, co jsme do toho dali, nebyla zbytečná a odprezentovali jsme to i jen ve 4. Byl to pro mě velký zážitek a jsem ráda, že jsme to udělali. 

Bylo to fajn. Docela mě to bavilo. Občas byla těžká domluva. Celkem mě to šlo. 

Bylo to dobrý, ale trošku kluci dělali blbosti, já si myslím, že to bylo dobrý, jenom to ještě trošku víc dopilovat. Ty 4 měsíce se nám pracovalo dobře, škoda, že to nebylo trošku delší. 

Bylo to pro mě dobrý. Bavilo mě to. Literatura díky tomu nebyla nudná. 

Podle mě se to povedlo. Bylo to skvělý. Trošku mě zklamalo, že se báli (3.B) na něco třeba zeptat. 

Tak bylo to dobrý, že jsme to odprezentovali! 

Podle mě se to všem moc povedlo. Dělání království mě bavilo. Dneska jsem byl ve stresu, ale bylo to úplně v pohodě. 

Podle mě se to povedlo. Byla to zábava, jen to chtělo trošku zlepšit to prezentování. 

Bylo to skvělý! 10/10. Bylo to nádherný a povedlo se to!  

Bylo to dobré. Bylo to dlouhé vyrábění, bylo to zábavné. 

Já si myslím, že se to povedlo nám všem. Já jsem si to užil. Byla to dobrá práce! 

 

 

REFLEXE 6.B ve 3.C 

Myslím si, že to bylo dobré, ze začátku stres, ale pak dobré pro všechny, po prezentování taky dobré, protože se někdo (ze 3.C) i ptal. 

Ze začátku jsem měla trochu trému, ale po chvíli to ze mě spadlo. Bavilo mě to dětem ukazovat a dělat jim zábavný program. Myslím si, že se nám to podle plánu povedlo. 

Pro mě to byl celkem dobrý zážitek. Mohl jsem dát více emocí. Už vím, že se nemusím stydět. 

Prvně jsem měla strach a byla jsem nervózní, ale pak najednou něco přeskočilo a pak už to bylo v pohodě a fajn. Pak po představení jsem byla trochu rudá, ale bylo to stejně fajn J. 

Práce s 3.B se mi moc líbila. Ostatní skupiny byly velmi dobré a vše uměly vysvětlit. Já si o sobě myslím, že to bylo docela dobré, protože jsem vše věděla z hlavy. Naše skupinka to předváděla dobře a hlavně srozumitelně. 

Pocit jsem měl veselý, bylo to dobrý, trošku jsem se bál. Ale více jsem se bál proto, že jsme šli první. 

Možná bych mohla mluvit víc srozumitelně a nahlas, ale byla jsem trochu ve stresu, určitě jsem to mohla říct líp. Ale užila jsem si to moc, tak se těším na ty prvňáky (třída půjde předvádět znovu ještě do 1.B). Jak jsme potom byli rozdělení, jak za námi chodily skupinky, tak byli víc rozdovádění, tak to bylo těžší. 

Myslím si, že to bylo docela dobré, když jsme předváděli to divadlo a vůbec jsem se nestyděla, protože jsem vyprávěla, asi se jim to divadlo i líbilo. Když jsem koukala na ostatní, přišlo mi to nudné, protože jsem to už slyšela ve třídě několikrát, ale těm třeťákům se to líbilo. Do příště bych to dokázala říct lépe. 

Bylo to zajímavé, ale už to byly spíše vyspělejší děti, takže to bylo docela jednoduché. Mrzelo mě, že kluci nám rozbili dekorace, takže to nebylo úplně takové. Myslím si, že naše skupina si vedla celkem dobře. Bylo to zajímavé a užila jsem si to. 

Trochu jsem se styděla, ale bylo to dobrý. Když jsem to sledovala, tak to vypadalo lehce, ale když jsem tam byla já, tak to bylo mnohem těžší. 

Nejdřív jsme se cítili nepohodlně. Pak jsme se už ale ničím nestresovali. Jak jsme to představovali na chodbě, tak to podle mě bylo fajn – v pohodě. Ale neprezentovala bych to podruhé J. 

Cítila jsem stres, že to pokazím a že nebudu mluvit nahlas. Po představení už jsem byla v pohodě a ráda, že to mám za sebou. 

Při představení jsem byl trochu nervózní. Ale pak jsem si uvědomil, že to není nic hrozného. Samozřejmě nejlepší bylo, jak jsem se koukal. 

Bylo to super a jsem rád, že jsem mohl hrát před publikem (3.třídou). Myslím si, že jsem byl dobrý. 

Byla jsem dost nervózní, nebylo to moc příjemný, ale líbilo se mi, jak to bylo dobrý. 

Jeden den předtím jsem se nebál, ale jak přišel ten den, tak jsem byl hrozně nervózní. Ale jak přišlo to představení, tak jsem se potil, pak jsme se rozdělili do skupinek, to už tak hrozný nebylo. Pak jsem si uvědomil, před kým představujeme, tak se není čeho bát a bavilo mě to. A chtěl bych být třetí třídou.  

Působilo to na mě velice přátelsky. Představení byla vtipná a pro třeťáky smysluplná. Taky mi přišlo, že si to představení užívaly obě strany, jak herci, tak i diváci. 

Když jsme přišli do 3.C, tak jsem byl trochu nervózní, ale potom, když jsem to prezentoval, tak to bylo docela v pohodě. Můj výkon, si myslím, že byl strašný. Moc se mi do toho nechtělo. 

Přišlo mi to klidný, myslela jsem, že budu víc ve stresu. Myslím si, že jsem to odprezentovala dobře, a že je to bavilo. A určitě byli rádi (třeťáci). Bylo to taky zábavný. Dávám 9/10. Proč ne 10? Protože jak jsme se rozdělili do skupinek, tak už nebyli třeťáci moc klidní a neposlouchali. 

Ze začátku jsem měl trochu stres. Pocit jsem měl dobrý. Myslím, že mi to šlo. Mluvil jsem nahlas, nebo aspoň myslím. 

Bylo to dobré povídat si s dětmi, ale jeden kluk byl chytrej jak rádio, ale představení bylo super, jen nám chyběly rohy pro Býkoslava, ale jinak to bylo super. 

Ze začátku jsem byl nervózní, ale potom to bylo v pohodě.  

DŮLEŽITÉ TELEFONY


kancelář školy: 257770452

ředitelka školy: 605375730

školní jídelna: 608010913

SOCIÁLNÍ SÍTĚ A ODKAZY


  



PRO UČITELE


 

školní email

ZŘIZOVATEL


 

Městys Davle


ADRESA ŠKOLY


Základní škola Davle

Školní 96, 252 06 Davle

email: reditel@zs-davle.cz


IČO: 47005319 | DIČ: CZ47005319

(ID DS): wwnnk9y

Číslo účtu: 2201841876/2010

REDIZO: 600053407

Copyright © 2013 - 2016 Základní škola Davle | Všechna práva vyhrazena | 

Informace o webu | zpětná vazba |