Ráno jsme se všichni sešli v autobuse a povídali si zážitky z rodin. Poté jsme dojeli do krásného města Salisbury, kde jsme navštívili místní katedrálu, která je zajímavá tím, že má nejvyšší kostelní věž v celé Anglii. Po návštěvě katedrály jsme měli možnost si zakoupit krásné suvenýry a podívat se po městě.
Naše poslední zastávka byla ve městě Winchester, kde jsme také obdivovali krásy místní katedrály a někteří z nás dokonce navštívili také kulatý stůl krále Artuše.
Na večer jsme přijeli do rodin, navečeřeli jsme se a šli do hajan.
Dne 14. a 15. 4.2025 proběhly zápisy do prvních tříd. K zápisu se dostavilo 59 dětí. Do prvního ročníku byly přijaty děti, které měly evidenční čísla: 2-26, 28-43, 45-48, 50-53, 55-59, 62,63.
Rozhodnutí o přijetí si můžete vyzvednout v kanceláři školy od 5. května do 21. května 2025, každý pracovní den od 7:00 do 15:00 hodin.
Náš výlet do malebné Jižní Anglie započal nekonečnou jízdou autobusem, kterou nám ale výrazně zpříjemnil Alex a jeho pojízdný bufet nasledovaný hudebním vystoupením. Okolo čtvrté hodiny ranní jsme dorazili do francouzského Calais, ze kterého nás trajekt přepravil do anglického Doveru.
Od září budeme potřebovat učitelské posily do našeho týmu. Ráda bych pro Vaše / naše děti zajistila nadále kvalitní, pestrou a moderní výuku, a proto se obracím i na čtenáře našeho školního webu s prosbou o sdílení mé pracovní nabídky mezi Vaše přátele a známé. Moc Vám děkuji a přeji hezké jarní dny.
Za tým davelské školy Jana Hrubá
I letos žáci naší školy - 4.A, 4.B a druhý stupeň pomohli s přípravou výzdoby fatry na čarodějnice. Pokud máte čas, přijďte se podívat 30.4. do davelského parku. Více ve fotogalerii.
Ve středu 23.4. třídy 4.A a 4.B navštívily muzikál Kapka medu pro Verunku v hudebním divadle Karlín. Představení nás zavedlo do kouzelného světa pohádkových království Popelkov, Zlatovláskov a Honzovsko. Příběh se dětem moc líbil, zároveň byl pro ně poučný neboť Kapka medu pro Verunku je dokonale zhudebněné poselství k záchraně umírající modré planety. Pro žáky byly velkým zážitkem také samotné prostory divadla či orchestřiště s dirigentem a hudebníky. Všichni odcházeli natěšeni, jak budou doma vše vyprávět.
Posledních pár hodin občanské výchovy jsme v 7.A věnovali národnostním menšinám a při této příležitosti jsme téma propojili s již probranou látkou, např. demokracií, médii/fake news i kulturou. Žáci pracovali ve skupinách a dělali průzkum na dílčí témata, přičemž zadání měli uchopit komplexně právě i z pohledu již probraného učiva.