Nejmladší ročník mající informatiku, páťáci, se učí používat program Malování. Zkusili jsme vystínovat druh ovoce - hrušku. Děti si procvičily ovládání jednotlivých nástrojů v tomto programu, prostorovou představivost, pečlivou práci s myší.
Nové pololetí se nám rozběhlo, a ačkoliv je hodně jiné a zcela netradiční, nenecháme se připravit o všechno, co tradiční je… a jednou z takových příjemných tradic je i únorová výroba masopustních masek a s tím spojený třídní karneval. Vyrobit masku přece dokážeme i doma! A když nás prozatím nepustí do třídy, proč si neudělat online masopust!
Děti ze 4. A při výuce vlastivědy a přírodovědy k zápisu do sešitu využívají myšlenkové mapy. Co to vlastně je? A proč to děláme?
Myšlenková mapa je grafické uspořádání učiva nebo našich myšlenek pomocí klíčových slov, která jsou navíc doplněná obrázky. Pomáhají nám k tvoření nových nápadů, k lepšímu chápaní a také výrazně podporují naši paměť.